Продавець Інтернет - магазин топових товарів. Роздріб/ ОПТ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5233 відгуків
Смотрите наши супер предложенияАКЦИИ И НОВИНКИ
+380 (67) 945-01-85
+380 (99) 348-82-85
Бальзака Оноре, 4, Київ, Україна
Кошик
Інтернет магазин ТОПових товарів

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНа габаритні товари компанія бере передоплату! Всі посилки з товаром упаковує Нова Пошта! Ми самі не чого не упаковуємо!
  • Доставка кур'єромДоставка по Україні від дверей до дверей перевізником нової пошти здійснюється за повною передоплатою!
  • Укрпошта їде за повною оплатоюУкр пошта їде за повною оплатою
  • Meest ПОШТАПри замовленні доставкою Джастін компанія бере повну оплату товару. Відправка здійснюється 1-2 днів.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на картуРеквізити: Назва отримувача ФОП Антонюк Людмила Василівна Код отримувача 3271017266 Рахунок одержувача у форматі відповідно до стандарту IBAN UA483052990000026008016803348 Будь ласка, враховуйте під час оплати комісію банку. Після оплати повідомте дату, час оплати, суму, адресу доставки.
  • Післяплата

Доставка товарів по Україні здійснюється транспортними компаніями:

 

Оплата на карту:

  1. Оплата на картку приват банку
  2. Вартість доставки ви оплачуєте згідно тарифів перевізника.
    ВАЖЛИВО: Після оплати обов'язково передзвонити і підтвердити, без підтвердження замовлення не буде відправлено.

Оплата можлива післяплатою при замовленні від 250 грн:

У вартість оплати входить:

  • Вартість замовлення.
  • Доставка замовлення Вам. ( Вартість доставки згідно з тарифами перевізника)
  • Доставка нам назад грошей ( 22 грн + 2% від суми замовлення)

Оплата можлива післяплатою при замовленні від 250 грн:

 

ВАЖЛИВО: При Опті (оптовому замовленні) компанія бере передоплату 10% від замовлення!

Увага!!!

Переконливе прохання, перевіряйте посилку на цілісність упаковки товару при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані і зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг - відмовляйтеся від нього прямо на пошті та у письмовому вигляді заявіть перевізнику причину такої відмови.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner